הכירו את מערכת ESHUV

מערכת שטומנת בחובה ניסיון עשיר של מעל ל-20 שנות אפיון ועשייה בתחום הניהול המוניציפלי.

המערכת מעניקה לשורה רחבה של בעלי תפקידים את האפשרות לנהל מגוון שירותים ופעולות, בהתאם לצרכים האישיים והאינדיבידואליים של כל יישוב בצורה נגישה במיוחד וכל זה מתבצע תחת קורת גג אחת, מה שהופך את השימוש לנוח, פשוט וחסכוני הרבה יותר, הן מבחינת זמן והן מבחינת כסף. במילים אחרות – הממשק שלנו יאפשר לבעלי התפקידים ויתר חברי הקהילה לנהל את כלל תחומי הפעילות במסגרת היישוב, כאשר המטרה המרכזית היא לטפח, לשמר ולשפר את הקהילה לחזקה, מגובשת, מאובטחת ומאוחדת הרבה יותר.

מערכת ESHUV היא בעצם מערכת שתפקידה העיקרי הינו לדאוג לניהול והתפעול השוטף של היישוב בכל תחומי פעילותו – החל ממערכת היחסים שבין חברי הקהילה, ועד לרמת הביטחון ושאר הנתונים החשובים הנמצאים במרחק קליק אחד מכל משתמש, ללא תלות במיקום וזמן.

אנחנו כאן בשבילך

המערכת משלבת בתוכה

את כל הצרכים של הנהלת היישוב שלכם בהתאמה אישית, תוך מתן דגש על רמת התאמה נוחה ואינטואיטיבית , בצורה שתכסה את כלל התחומים הרלוונטיים לכל יישוב. אחת המטרות העיקריות של המערכת היא לתת מענה לסוגיה הביטחונית, בהתאם לתנאים הביטחוניים של כל יישוב. למעשה – כל מה שתצטרכו לדעת בזמן אמת על המתרחש ביישוב שלכם – נמצא בכף היד שלכם. בין אם מדובר על התראות ביטחוניות, אלבום התמונות המשותף של חברי הקהילה, הוראות לשעת חירום, הודעות הקהילה וכל דבר אחר שעולה לראשכם.

נוסף על האמור, מערכת ESHUV מתאימה את עצמה לכל יישוב באופן ייחודי, כי הודות לניסיון רב השנים, עומדת בפנינו האפשרות לבנות עבורכם את המענה בצורה האופטימלית והנוחה ביותר, ללא צורך באפיון מעמיק ומעמיס שיגזול מזמנכם היקר. למעשה, יש לנו פתרון
ייעודי עבור כל סוגי הצרכים, כך שתוכלו גם ליהנות מהתאמה אישית זריזה במיוחד.
בשורה התחתונה, ניהול היישוב, ניהול חברי הקהילה, ניהול הביטחון וניהול האתר המקומי שלכם – מעולם לא היה פשוט יותר!

הערכים שלנו

מסתכלים על הפריסה שלו. הטעם בשימוש ב-הוא שיש לו הפצה נורמלית פחות עובדה ידועה זה מכבר שדעתו של הקורא מוסחת על ידי התוכן הקריא

קשר לתושבים

שירות לתושבים

ביטחון לתושבים

מידע לתושבים

גם אני רוצה להתקדם
למערכת ESHUV

להצטרפות וקבלת מידע נוסף, מלא את הטופס ושלח אלינו

Search
דילוג לתוכן